З 2019 року в Україні запроваджується професійна атестація для управителів багатоквартирного будинку. Це нововведення дозволить підвищити професійний рівень знань та вмінь управителів і, як наслідок, забезпечити вищу якість послуг для населення.
Частиною п’ятою ст. 18 Закону «Про житлово-комунальні послуги» встановлено обов’язок управителя багатоквартирного будинку мати у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)».
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційне об’єднання» повідомляє мешканцям міста Южноукраїнська про те, що ми закінчуємо досить довгу процедуру з отримання всіх необхідних документів щодо закріплення за нашим підприємством управителя багатоквартирних будинків.
Ми маємо вже сьогодні у штаті одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)».