У комунальному підприємстві «Житлово-експлуатаційне об`єднання» робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до закону України «Про звернення громадян», указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Всі звернення, що надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об`єднання» у другому кварталі 2021 року, вчасно зареєстровані, на них надані доручення. Ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питаннях та надання у встановлений законом термін письмових відповідей.
Ні одне зі звернень, які надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» у другому кварталі, не визнано необґрунтованим.
За звітний період 2021 року до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» надійшло 52 звернення від громадян міста Южноукраїнська. Вирішено позитивно на користь заявників 11 звернень. На 12 звернень надані роз’яснення і 29 звернень знаходиться на контролі.
Звернення, які знаходяться на контролі — це звернення щодо ремонту покрівлі, протікання балконних козирків житлових будинків. Виконання зазначених ремонтних робіт буде виконано в третьому кварталі 2021 року при сприятливих погодних умовах.
На виконання ст.18 Закону «Про звернення громадян» у комунальному підприємстві «Житлово-експлутаційне об’єднання» створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.
З метою всебічного розгляду та більш ефективного вирішення питань, зазначених у зверненнях, продовжено практику їх розгляду за участю заявників.
Мешканці міста, за їх бажанням, мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та ознайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.
Під особистий контроль взято розгляд звернень учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції , операції об’єднаних сил,осіб з інвалідністю, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати–героїня». У звітному періоді до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційного об’єднання» таких звернень не надходило.
Основні питання, які порушувались у зверненнях в другому кварталі 2021 року мешканцями міста до комунального підприємства “Житлово-експлуатаційне об’єднання» це звернення щодо:
- ремонту покрівлі ;
- прочищення стояків у підвальному приміщенні;
- щодо ремонту трубопроводу гарячого та холодного водопостачання ;
- щодо встановлення та перенесення приладу обліку електричної енергії;
- щодо появи плісняви в квартирі;
- щодо протікання каналізаційного трубопроводу в підвальному приміщенні;
- щодо обстеження вентиляційної системи в сан. вузлі та на кухні;
- щодо не якісного надання послуги централізованого гарячого водопостачання;
- щодо неприємного запаху в підвальному приміщенні;
- щодо обстеження вентиляційних каналів в квартирі;
- щодо перерахунку суми оплати за вивіз ТПВ;
- заміна каналізаційної труби в підвальному приміщенні під.№ 1,2 за адресою б-р
Курчатова, 4;
- щодо відключення ліфтів;
- щодо демонтажу арматури на ігровому майданчику по вулиці Дружби Народів,20;
- щодо ремонту та фарбування МАФ по бульвару Шевченко, 10;
- затоплення підвального приміщення;
- щодо ремонту та фарбування лавок біля під’їзду № 1,2 по вул..Дружби Народів, 22;
- щодо спилювання та обрізування гілля дерев;
- заміна каналізаційного трубопроводу системи водовідведення під. № 4 житлового
будинку №3 по бульвару Курчатова;
- щодо ремонту парадного входу житлового будинку № 29А по вулиці Дружби Народів.
В другому кварталі 2021 року до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» надійшло 3 повторних звернень: звернення щодо ремонту покрівлі пр.Незалежності, 17 кв.28; щодо утримання будинку та прибудинкової території за адресою пр.Незалежності, 33; щодо не якісного виконання ремонтних робіт між панельних швів пр.Незалежності, 17 кв.92 . На ці звернення надано відповідь заявникам з роз’ясненнями.
В комунальному підприємстві ведеться реєстрація особистого прийому громадян, заяв, скарг та пропозицій громадян, а також здійснюється контроль за дотриманням термінів виконання прийнятих рішень, дотримується Інструкції з діловодства за зверненнями громадян затверджена Постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348.
Керівництвом КП ЖЕО прийнято до уваги необхідність проведення систематичного аналізу та узагальнення звернень з метою усунення недоліків і причин, що породжують заяви та скарги громадян. Щоквартально інженером по роботі з населенням проводиться аналіз звернень громадян, які надійшли до КП ЖЕО.
Також ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питань та надання в встановлений законом термін письмових відповідей, які розглядаються своєчасно, порушень термінів не було.