Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до комунального підприємства
“Житлово-експлуатаційне об’єднання ”
за 2 квартал 2019 року
У комунальному підприємстві “Житлово-експлуатаційне об`єднання” робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до закону України “Про звернення громадян», указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Всі звернення, що надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об`єднання» в другому кварталі 2019 року, вчасно зареєстровані на них надані доручення. Ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питань та надання в встановлений законом термін письмових відповідей.
Не одне із звернень, які надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» у першому кварталі, не визнано необґрунтованим.
За другий квартал 2019 року до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» надійшло 66 звернень від громадян міста Южноукраїнська. Вирішено позитивно на користь заявників 40 звернень, на 16 звернень надані роз’яснення і 10 звернень знаходиться на контролі.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надійшло на 32 звернення більше в 2018 р.
Звернення, які знаходяться на контролі це звернення щодо протікання балконних козирків, встановлення декоративного паркану навколо квітників, відновлення благоустрою після завершення земляних ремонтних робіт та відновлення покриття спортивного майданчику за адресою пр.-т Незалежності, 33. Термін виконання цих звернень 3-й квартал 2019 року.
Основна тематика звернень з якими зверталися в другому кварталі 2019 року мешканці міста до комунального підприємства “Житлово-експлуатаційне об’єднання» це звернення про:
1.щодо закриття слухових вікон в горищному приміщенні;
- щодо протікання покрівлі в машинному приміщенні та на сходовій клітині;
- щодо виконання ремонту лавки біля під’їзду;
- виконання ремонту під’їздів;
- щодо виконання капітального ремонту покрівлі;
- встановлення кришок на колодязь за житловим будинком;
- встановлення «П» образного бар’єру та лавочки біля під’їзду ;
- щодо заміни датчика руху в під’їзді;
- щодо відновлення благоустрою після завершення земляних ремонтних робіт;
- встановлення поручня та спинки на лавку;
- ремонт міжпанельних швів.
- щодо огородження квітників біля під’їздів;
- щодо прибирання сухих дерев біля будинку;
- щодо усунення засмічення каналізаційного трубопроводу;
15. заміна ділянки каналізаційного трубопроводу в під’їзді;
16. виконання ремонту освітленої арматури в купе кабіни ліфта;
- відновлення спортивного майданчику;
- проведення капітального ремонту внутрішньобудинкових мереж;
- встановлення пандусу для інвалідної коляски;
Під особистий контроль взято розгляд звернень та забезпечення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати –героїня, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці. До комунального підприємства “Житлово-експлуатаційного об’єднання не надходили такі звернення.
Особлива увага по розгляду звернень приділяється ветеранам війни та праці, інвалідам, громадянам, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім`ям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки. До комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» в другому кварталі 2019р. такі звернення не надходили.
В другому кварталі 2019 року збільшилась кількість колективних звернень за звітний період надійшло 24 звернень, що на 11 звернень більше ніж в 2018 році. Звернення, які зверталися мешканці це звернення щодо перерахунку оплати за ненадання неякісних послуг гарячого водопостачання, встановлення поручня та спинки на лавку, огородження квітників біля під’їздів, щодо прибирання сухих дерев біля будинку, відновлення покриття спортивного майданчику, виконання ремонту швів, проведення капітального ремонту внутрішньобудинкових мереж, виконання ремонту в під’їзді та видалення сухостійних дерев. Всі ці колективні звернення були розглянуті та надані відповіді з роз’ясненнями заявникам.
Протягом звітного періоду необґрунтованих заяв та скарг до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» не надходило.
Особлива увага по розгляду звернень приділяється ветеранам війни та праці, інвалідам, громадянам, які постраждали в наслідок Чорнобольскої катастрофи, багатодітним сім’ям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки. До КП «ЖЕО» за 2 квартал такі звернення не надходили.
За організацією роботи за зверненнями громадян ведеться постійний контроль. Особистий прийом громадян керівництвом комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» здійснюється у встановлений день та години. Згідно з Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» графік прийому громадян затверджено наказом №Н-326 від 28.12.2018р. та знаходиться на інформаційному стенді в управлінні комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання».
Графік особистого прийому директора КП «ЖЕО» оприлюднений в газеті Южноукраїнської міської ради «Контакт» №1 від 04.01.2018 року.
В другому кварталі 2019 року директором КП «ЖЕО» Гульман З.С. було проведено 6 особистих прийомів Під час особистих прийомів звернулися мешканці по працевлаштуванню водієм електроліфтової дільниці, приймальником побутових відходів цеху ремонтно житлового фонду, слюсар-сантехнік . Ці звернення були розглянуті та мешканці працевлаштовані в КП «ЖЕО».
До комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» за другий квартал 2019
року надійшло 2 дублетних звернення. Це звернення щодо проведення капітального ремонту
внутрішньобудинкових мереж та проведення повної комплектації заміни металевих труб. Повторних
звернень за звітний період до КП ЖЕО не надходило. В комунальному підприємстві реєстрація
особистого прийому громадян, заяв, скарг та пропозицій громадян, а також контроль за дотриманням
термінів виконання прийнятих рішень дотримується Інструкції з діловодства за зверненнями громадян
затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348.
Всі звернення, які надійшли в другому кварталі 2019 року були розглянуті, вирішені і взяті на контроль.
Інженер по роботі зі зверненнями громадян О.М.Черній