Аналіз про роботу зі зверненнями громадян

                                                                                                     

                              Аналіз  про роботу зі зверненнями громадян, 

                               що надійшли до комунального підприємства

                                              “Житлово-експлуатаційне об’єднання ”              

                   за 3 квартал  2019 року

  У комунальному підприємстві “Житлово-експлуатаційне об`єднання” робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до закону України  “Про звернення громадян», указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Всі звернення, що надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об`єднання» в  третьому  кварталі 2019 року, вчасно зареєстровані, на них  надані доручення. Ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питань та надання  у встановлений законом  термін письмових відповідей.

Ні одне зі звернень, які надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» у третьому  кварталі, не визнано необґрунтованим.

До комунального підприємства “Житлово-експлуатаційне об’єднання за звітний період надійшло 160 звернень від громадян міста Южноукраїнська, що на 125 звернень більше ніж в 2018 році (35). Вирішено позитивно на користь заявників 92 звернення, на  55 звернень надані роз’яснення  та 13 звернень знаходиться на контролі. Звернення, які знаходяться на контролі, це 2 звернення виконання ремонту покрівлі та міжпанельних швів за адресою бульвар Курчатова, 7 кв.15, вул.Дружби Народів,22 кв.41; ремонт покрівлі балконних козирків за адресою  вул. Набережна Енергетиків, 37 кв.118, пр-т Незалежності, 8 кв.170; встановлення нових лавок біля під’їздів житлового будинку №13 по бульвару Цвіточному та пр.-т Незалежності, 20 кв.192; виконання відкосів металопластикових вікон в під’їздах за адресою вул. Набережна Енергетиків 17, кв.24, Наб.Енергетиків, 5 кв.95. Термін виконання цих звернень  4-й  квартал 2019року.

На виконання ст.18 Закону України «Про звернення громадян» у комунальному підприємстві «Житлово-експлуатаційне об’єднання» створено умови  для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

З метою всебічного розгляду  та більш ефективного вирішення питань, зазначених у зверненнях, продовжено практику їх розгляду за участю заявників.

Мешканці міста, за їх бажанням, мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та ознайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Під особистий контроль взято розгляд звернень інвалідів Великої вітчизняної  війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». У звітному періоді до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання»  такі звернення не надходили .

Основна  тематика звернень, з якими зверталися в третьому  кварталі 2019 року мешканці міста  до комунального підприємства  “Житлово-експлуатаційне об’єднання»,   це  звернення  про:

  1. виконання ремонту під’їздів;
  2. щодо виконання ремонту лавки біля під’їзду;
  3. ремонт міжпанельних швів.
  4. щодо відновлення ремонту асфальтового покриття у дворі житлового будинку №39 по

вулиці Набережна Енергетиків;

  1. щодо протікання покрівлі в машинному приміщенні та на сходовій клітині;
  2. виконання поточного ремонту покрівлі.
  3. встановлення спинки на лавку біля під’їзду;
  4. щодо проведення дератизації в підвальному приміщенні;
  5. виконання обрізки сухих гілок дерев;
  6. обґрунтування підняття цін на прибудинкову територію;
  7. щодо вирішення питання по припиненню встановлення модуля на прибудинковій території;
  8. щодо незаконного приміщення сміттєвих баків у дворі житлового будинку;

13.щодо обстеження підвального приміщення;

14.щодо недостатнього освітлення на сходовій клітині;

15.прочищення вентиляційних каналів в санвузлі;

  1. щодо виконання робіт по благоустрою;
  2. встановлення поручнів на ганку та в під’їзді;
  3. щодо видалення дерева  біля під’їзду;
  4. виконання перерахунку по тарифам;
  5. встановлення вуличного сміттєконтейнеру;
  6. щодо роз’яснення по підвищенню тарифів;
  7. щодо неякісного прибирання у дворі та під’їздах житлового будинку;
  8. наявність плісняви в квартирі;
  9. щодо усунення зауважень по ремонту парадного входу;
  10. проведення ремонту сантехнічного обладнання у місці загального користування;
  11. заміна труби холодного водопостачання у підвальному приміщенні;
  12. щодо ремонту каналізаційного трубопроводу;
  13. щодо заміни дерев’яної частини лавки біля під’їзду.

До комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» за третій квартал 2019 року   надійшло 1 дублетне  звернення. Це звернення  щодо виконання робіт по дезінсекції та дератизації в підвальному приміщенні та усунення недоліків по затіканню швів, покрівлі. На це звернення було надана відповідь мешканцям  з роз’ясненнями.

В  третьому кварталі 2019року збільшилась кількість колективних звернень. За звітний період надійшло 25 звернень, що на 12 звернень більше ніж в 2018 році (13). Звернення,  з якими зверталися мешканці, це звернення по усуненню засмічень каналізаційних трубопроводів у санвузлі загального використання 1, 2 поверхів, заміна дерев’яної частини   лавки біля під’їзду, виконання робіт по благоустрою, щодо вирішення питання  по влаштуванню майданчика сортування побутових відходів, з приводу  усунення  недоліків по затіканню швів, покрівлі; щодо перевірки виконання ремонтних робіт в кв.158; щодо відмови від послуги «Київстар» та видалення дерева біля під’їзду, улаштування модуля на прибудинковій території,  проведення ремонтних робіт сантехнічного обладнання у місці загального користування.

Всі колективні заяви були розглянуті  та надані заявникам  письмові відповіді з роз’ясненнями.

Протягом звітного періоду необґрунтованих заяв та скарг до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» не надходило.

Особлива увага по розгляду звернень приділяється ветеранам війни та праці, інвалідам, громадянам, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім’ям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки. До КП  ЖЕО  за  3 квартал  такі звернення не надходили.

Графік особистого прийому директора КП  ЖЕО  оприлюднений в газеті Южноукраїнської міської ради «Контакт» №1  від 04.01.2019 року.

В третьому кварталі 2019 року директором КП  ЖЕО  Гульман З.С. було проведено 7 особистих прийомів. Під час  проведення особистого прийому  зверталися  два мешканця  по працевлаштуванню робітником з комплексного прибирання та обслуговування будинків  і прибиральником сміттєпроводу. Мешканці були  працевлаштовані в КП ЖЕО.

До комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» за третій    квартал 2019

року   повторних звернень не надходило.

Всі звернення, які надійшли в третьому  кварталі  2019 року були розглянуті, вирішені і взяті на

контроль.

 

В комунальному підприємстві ведеться реєстрація особистого прийому громадян, заяв, скарг та пропозицій громадян, а також контроль за дотриманням термінів виконання прийнятих рішень з дотриманням Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348.

Керівництвом КП  ЖЕО  прийнято до уваги необхідність проведення систематичного аналізу та узагальнення звернень з метою усунення недоліків і причин, що породжують  заяви та скарги громадян. Щоквартально інженером по роботі  з населенням проводиться аналіз звернень громадян, які надійшли до КП  ЖЕО .

В КП  ЖЕО   ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питань та надання у встановлений законом термін письмових відповідей. Письмові  відповіді розглядаються своєчасно, порушень термінів  не було.

Інженер по роботі

зі зверненнями громадян                                                                                                     О.М.Черній

02.10.19р.